enfla geçmiş olsun, benim 4binlerdeydi 5 bine yakındı. Hiç endişelenmeyin ilaçla düzeliyor. Çok değişik bir hastalık, covidle ilgili bende semptom artışı hiç olmadı. Hatta bugün artık 12. gün, hasta olmamış gibiyim sadece halsizlik var. Ama kan değerleriyle oynuyor işte …