MinikRC Merhaba kızlar.Sabah kaset test yaptım başka marka yine aşırı silik çıktı.Beklemedeyim haber vermek istedim 🙂 Dua beklerim🤲🏻 Sadece hayırlısını istiyorum allahtan
MinikRC BegumIscanTunc zohreeeee 1PrensAnnesi Kızlar bugün yine predictor ve normal test yaptım yine çok silik netleşme yok adet günü netleşir heralde dimi?
MinikRC zohreeeee Çıkmıyo ki yaa hala aynı çok silik.Heralde adet gününde netleşir bu nedir bi türlü anlamadım yine sabah yapıcam artık 2 gün kaldı bakalım
zohreeeee MinikRC bende ayni durumdayim biktim artik test yapmaktan varsa var yoksa yoktur net olarak bir cevap alamiyorum🥺
MinikRC zohreeeee Evet beni de çok yıpratıyor bu durum ya.Zaman geçmiyor,bakalım yarın sabahta bir netleşme olmazsa sanırım artık test yapmicam
Deniz089 Ya ben de aynı durumdayım. Predictor çok çok silik çıkıyor 2 gündür🥺 anca ben görüyorum o da zor saç teli gibi ince MinikRC zohreeeee [url=https://hizliresim.com/2PI1wV][img]https://i.hizliresim.com/2PI1wV.jpg[/img][/url]
MinikRC Deniz089 aynen çok tuhaf benimki de aynı böyle ama ne yapsam fotoda çıkmıyor.Adetinize var mı daha?
MinikRC Deniz089 benim de Ctesi adet günüm hiç şaşmaz.Belki adet gününde netleşir.Bekliyorum ben de,böyle belirsizlik çok kötü
Deniz089 Evet ya ha bire test yapıyorum😂 tutamıyorum kendimi ama son bir testim kaldı daha da yapmayacağım MinikRC
MinikRC Deniz089 1PrensAnnesi bebegimmm16 Mavi87 BegumIscanTunc [url=https://hizliresim.com/ADPp5K][img]https://i.hizliresim.com/ADPp5K.jpg[/img][/url] Kızlar bu sabah yaptığım bu.Ama bozuk sanırım sizce nedir
Neslibt72 Predictor lede çıkmadı normal gebelik testiyle de çıkmadı ve adet olmam gereken ikinci gün bugün onu da olamadım 😑
MinikRC Deniz089 predictor yaptım dayanamayıp yine silik yine silik ya.Bu sabah normal test yaptım bozuk galiba dağıldı