MinikRC Deniz089 predictor yaptım dayanamayıp yine silik yine silik ya.Bu sabah normal test yaptım bozuk galiba dağıldı
Deniz089 Ben de yaptım, çok çok silik. Normal de koyulaşması gerekmez miydi? Var mı fikriniz? MinikRC
MinikRC Deniz089 1PrensAnnesi bebegimmm16 Mavi87 BegumIscanTunc [url=https://hizliresim.com/ADPp5K][img]https://i.hizliresim.com/ADPp5K.jpg[/img][/url] Kızlar bu sabah yaptığım bu.Ama bozuk sanırım sizce nedir
MinikRC Deniz089 Ah ah keşke bi anlasam 🤷🏻♀️🙂 aynı dertten muzdaribim.Bi bu biraz koyulaşmış gördüm bu sabah ilk defa
MinikRC Deniz089 bebegimmm16 BegumIscanTunc 1PrensAnnesi Neslihan1903 Mavi87 kızlar testi tekrarladım negatif.Neye inanacağımı şaşırdım adeti bekliyorum..😄
MinikRC bebegimmm16 BegumIscanTunc çağ kızlar şoktayım şuan 🤷🏻♀️ Hiç beklemiyordum şaka gibi.Hayırlısı rabbimden artık pazartesiyi beklemek kaldı bakalım
bebegimmm16 bebegimmm16 adete ka MinikRC adete kaç gün var kuzum benimde böyle testim karnım ağrıyor adet olucak gibi daha iğnenin 13.gunundeyim testim seninki gibi
BegumIscanTunc MinikRC hakkında hayırlısı kuzum aynen bekle pazartesi günü direk kan ver bu süre zarfında folik asit kullan bebek gelişimi için
MinikRC 1PrensAnnesi EceEgemen Deniz089 bebegimmm16 Selam kızlar.Bugün adet günüm.Hiçbir adet belirtim yok testim bu şekilde çıktı bugün [url=https://hizliresim.com/UoH56N][img]https://i.hizliresim.com/UoH56N.jpg[/img][/url] Çocuklar ağladı kenara koyup 8-10 dk sonra bakabildim böyleydi
Neslihan1903 MinikRC bende adetime 6 gün kala yaptım baya sağlam çizgi çıktı 2 gün sonda kan verdim 89 du 🤗 yarın sabah bir daha test yap sonraki gün kan verişin 🤗
MinikRC bebegimmm16 evet dünden beri kasıklarıma iğne batar gibi ağrım var hatta erken adet olcam gibi geliyor ama bilmiyorum ya