MinikRC var kuzum bebiş var kan ver
Ben 4 gebeligimde adete 8 gün varken tesadüfen öğrenmiştim bileğim için röntgen cekilecekti doktorum gebelik varmı dedi emin değilim dedim ve kan testi yaptırdı betam 8,57 çıkmıştı düşün yani ama pıhtılaşma olduğu için bebeğimin kesesi gelişmedi şuan sağlıklı bir gebeliğe sahibim kuzum sendede bebiş var hadi hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲