Almla MinikRC inşallah vardr kuzum 😬😬istemiyo gibisiniz biraz ama biz hepmız istıyoruz rabbim kimseyi evlat yokluğu ıle sınamasn
Almla Kızlar benmde reglım geçti ikinci gün bugün ama adet e daır belırtım sadece göğüste oluyordu bir haftadr bel kaşık şırt agrm var perıdoctor sonuç verur mi acaba yapsam mu
MinikRC Almla şuan kayınvalideme geldim eve gidince atarım insallah canım.Senin günün geçmiş normal testte de çıkar bence o kadar para verme kaset test yap
Almla EsrSvm akşam yapıcam inşallah vardr 🙏🙏eşimde göbek mi bebek mi bakalım diyor adet olmadm için ve polikistik dedıkleri için ikimiz de biraz umutsuzsuz ama bakalım doktor randevusu alırım en azıdan tekrardan
1PrensAnnesi MinikRC 2 gebeliğimide kendileriyle öğrenmiş olduğum için bende çok güvenirim🥰 e hayırlı olsun madem
MinikRC BegumIscanTunc zohreeeee 1PrensAnnesi Kızlar bugün yine predictor ve normal test yaptım yine çok silik netleşme yok adet günü netleşir heralde dimi?
BegumIscanTunc MinikRC kuzum hayırlı olsun bende adete 6 gün varken yapmıştım ve pozitif sonuç aldım şuan 8+6 haftalığız teyzesi 🥰🥰🥰
MinikRC Mommy2b fotoda çıkmıyor ama çok rahat gözüküyor bir test daha yaptım direk çıktı ikinciyi de bu şekilde öğrenmiştim 🙃 şaşkın ve karmaşığım şuanda
MinikRC bebegimmm16 Mommy2b BegumIscanTunc Almla [url=https://hizliresim.com/WpR6Gs][img]https://i.hizliresim.com/WpR6Gs.jpg[/img][/url] Buda predictor den sonra yaptığım normal test kızlar hemen çizgi çıkmıştı kurudukça belirginleşmiş