_Ftma_ Minikmucizem199 evet canim ilk ondan önce iki düsügüm olmustu🥺kan pihtilasmasi cikti bende igne kullaniyorum her gün
Minikmucizem199 _Ftma_ benimki de ilk gebeliğim canım o yüzden çok heyecanlı oluyor insan Rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin iyi düşün ki iyi olsun herşey 🥰🥰
Eerrennn_ Bittercikolataa 😀 sen sandım diyorsun, ben ciddi anlamda yetişemeden wc ye bir iki damla kacırdım evdeyim Allahtan cok utanc verici südüklü olduk resmen 🤷🏻♀️🤭
Gamzecinar141119 Eerrennn_ ahahhaha ay kesinlikle südüklüde ne südüklü ya tuvalete yatak yorgan sericem 😂
Gamzecinar141119 _Ftma_ bebek büyüdüğü için bağırsaklara baskı yapıyor canım günümün 20 saati tuvalete yetişmekle geçiyo 😂 32 + 2 deyim
Derya2634 Şekerden dolayı da çok wc ye gitme oluyor şahsen bende öyle gebelik şekeri çıktı o yüzden çok gidiyorum diye düşünüyorum
Yasmink Derya2634 bende de gebelik şekeri çıktı diyet yapıyorum ama düzensiz insülin kullanıyormusunuz
Sevo_sevo Oznuryunus yok ben hiç ishal olmadım ama günde 3 kerede çıkarım omega hapından diye düşünüyorum ben
Derya2634 Yasmink benim diyetle düzeldi diyete devam ediyorum ama düzelmezse insülün demişti endokrin doktoru
Derya2634 Yasmink diyet yapmanıza rağmen şekeri kontrol altına alamıyorsanız insülün verir zaten doktor