_Ftma_ 38+3′den selamm olsuuunn her yarim saatt3 bi wc gitme ihtiyacı hissediyorum 😄 Geceleri iki saatte bi uyanıyorum, geçen hatta doğurayimda en cok gece iki saatte bi wc gitmeyecegime seviniyorum diyordum ki aklima bebekte daha cok uyanacagim geldi😂😂 sürekli sıkışık hissetme durumu oluyor son zamanlarda, tuvalet ihtiyacın olmasa bile varmış gibi bir baskı oluyor 😄😄