_Ftma_ 20 haftalığım ve arada banada oluyor, sanki idrar torbam tam boşalmıyor, tuvaletimi yapıyorum ama sanki yetmiyor🤦🏻♀️ Çok sık tuvalete çıkıyorum ama ben çok su içiyorum bu yüzden de olabilir ama bebek büyüdükçe idrar torbasına baskı yaparmış yani böyle sık idrara çıkmamız ve sürekli idrarımız varmış gibi hissetmemiz normal ama siz yinede doktorunuza danışın ne olur ne olmaz🤗