Ayseege6156 _Ftma_ ben 18. Haftamdan beri öyleyim gecem gündüzüm karıştı şuan hala o durumdayım 30. Haftamdayım 😅 bu hiç bitmeyecek doğurana kadar
Minikmucizem199 _Ftma_ normal canım ben şimdi 39+2 hamileyim dakika da Bir tuvaletteyim kendimi devamlı sıkışık hissediyorum gidiyorm bişey yok😀😀🙈🙈 seninki erken başlamış Allah yardımcın olsun geceleri uyku yok ☺️ anlayacağın uykular haram oldu 😂😂
Oznuryunus Sevo_sevo birşey sorucam bende 37+5 im afedersiniz 4 gündür ishal sorunum var doğum belirtisi diyorlar sizdede var mı ?
Minikmucizem199 Oznuryunus bende aynı şekilde 39+2 hamileyim affedersin Şimdiye kadar hep kabız olan ben bu günler de hep ishalim günde 2 3 kere çıkıyorum 🤦🤦🥺🥺
Sevo_sevo Oznuryunus yok ben hiç ishal olmadım ama günde 3 kerede çıkarım omega hapından diye düşünüyorum ben
Oznuryunus _Ftma_ benimde bebek bobreklerime baskı yapiyormus dolgunluk var bobreginde icmezsen doğumdan sonra hasar olur dedi 😔
Melike0642 Bende de oluyor canım rahim büyüdükçe baskı oluyormuş bu yüzden 😊 ben artık tuvalette yatma derecesine geldim
Minikmucizem199 _Ftma_ geri yatağa geliyorsun bu sefer de uykun kaçıyor yatağın soğuyor ooo bir an önce doğsun istiyorum artık 😀😀
Bittercikolataa 32 olucaz biz de insaAllah çok baskı yapıyor kızım aşağıya dün altima kaçırdım sandim 😂 yatasim geliyor zaten çıkamıyorum kaliyim burda diyorum 😂
Eerrennn_ Bittercikolataa 😀 sen sandım diyorsun, ben ciddi anlamda yetişemeden wc ye bir iki damla kacırdım evdeyim Allahtan cok utanc verici südüklü olduk resmen 🤷🏻♀️🤭
Minikmucizem199 Oznuryunus valla canım çoğu buradaki sohbetler de doğum bilirtisi diyorlar kızlar yinede Allah bilir benim de ilk gebeliğim olduğu için yanlış bilgi vermek istemem 🤗🤗
_Ftma_ Minikmucizem199 heh aynen öyle oluyor valla zaten ben bi gözümü acayim uyku aninda gidiyor cok hafifdir benim uykum😂