Funda-07 bu durum evet biraz can sıkici olabiliyor.Benim ikinci gebeligim.Ilk gebeligimde bebeklerim daha da zayifti.Suan 29+1 deyken 1.234 gr cikti.Karin cevresi bir hafta geriydi.Doktor minyon bir bebek olucak dedi.Genetikte olabilir.Bende 3 kilo ustu dogdum cok kilolu dogmamisim.Suanda da 74 kiloyum bunun zayiflikla veya kilolukla alakasi yok.Genetik denilen seyin.Bazen ne kadar yense de etkisi olmuyor.Doktorum bu sekilde dedi.Suan 31+1 haftalikken gittim 1.600 gr cikti.Kafasi 2 hafta onde karin cevresi 10 gun geride.Kilosuna cok takilmiyorum.2500 kiloya kadar alacagini dusunuyorum dogana kadar.Yani yediginiz saglikli seyleri yemeye devam edin.Doktorum bana balik yagi verdi en son gittigimde.Bol bol su tuketmemi de soyledi.Uzulme ama geriden gelmesi daha uzucu bisey inan.Kilosu ne iyi ne kotu sizinde.Dert etmeyin herseyi saglikliysa zayif olmasi sorun olmuyor.Bak gor guzel birsekilde ilerleyecek kilosu 😍