HamzaMoms benim de Cumartesi günü geldi nişanım ama açılma yok uzandığımda ara ara gidip gelen ufak sancılarılm var her hareketi acaba doğuruyor muyum’a Yoruyorum ya da suyum geldi sanıyorum anne olmak bi nevi delilik demişlerdi de doğruymuş insanın psikolojisi garip oluyor seni çok iyi anlıyorum canım bende 38+3’üm daha 11 günüm var önümde