4 günümüz kaldı ama ne gelen var ne giden pazar günü nişanım geldi sancım olsada açılma ve devamı yok.Çok sıkıldım düşünmekten. 😔sürekli aklımda düşünmeyeceğim diyorum kendimi düşünürken buluyorum 🤯 Ne olcak sonumuz bilmem Rabbim hayırlısını nasip etsin, benim gibi kafayı yemek üzere olan var mı ? Burda sürekli görüyorum açılması olup sancısı olmayan sancısı olup açılması olmayan benim gibi dertleşelim kızlar