Uzun olacak ama;! Bir mol ve dış gebelik teşhisi konulan birisi olarak yazıyorum.Hiç birşey için moralinizi bozmayın..
Bi buçuk yıl önce hamile kaldım ve mol gebelik dendi.Acil kürtaj oldum.Doktor bi yıl çocuk olmayacak dedi.Altı ay sonra tekrar hamile kaldm hamile olduğumu bilmiyordum.Bthcgm düzensizdi yükselmedi ve kese de olmadığı için dış gebelik teşhisiyle bi hafta hastanede yattım yine kürtaj olmak zorunda kaldm ama bthcgnin düşmesi için iğne yapıldı ondan iki ay sonra sıfırlandı.Sıfırlandıktan bi ay sonra anastezili rahim filmi çektirdim ve tüplerimin açık olduğu söylendi çok şükür..Şöyle ki rahim filmine ben adetten 10gün sonra gittğim için çok kanamam oldu ve 40gün sonra adet oldum.Sonrasında iki ay düzensiz adet oldum bu süreçte yumurta geliştirici ilaçlar almaya başladım tek yumurtam 22.günde gelişti çatlatma iğnesi vuruldum ama malesef o ay gebe kalamadım ve yine 40gün regl dönemim sürdü adet oldum ama bi gün sadece kanama oldu regl olmadım sanki..(ilaçların etkisiyle)inanılmaz moralim bozuldu ve doktorum bana bu ay kafanı dağıt tedavi yok dedi.O süreçte arayışlara girdim ve bi arkadaşımın tavsiyesiyle bitkisel bi macun kullandım reglin ikinci günü başlanıyormuş ama ben sonuna doğru kullanabildim.Velhasılı müjdeli haberimizi o ay aldık..Kalp atışlarını duyana kadar ömrümden ömür gitti..Çok şükür şuan 30 haftalık hamileyim ve gün sayıyorum..Rabbim isteyen herkese nasip etsin..