Zekplt Semistraa temiz çıktıysa korkma ama doktorun söylemiştir belki bana şey demişti rahmin tamamen temizlendiği için ilk 1 ay ilişki açısından çok önemli dedi. Rahmin temiz diye bebek hemen tutunurmuş öle demişti
Semistraa Zekplt valla bana hiçbişey demedi sadece temiz dedi sıkıntı yok gelecek ay aşılama yapıyoruz. Bası zaten çok kalabalıktı hiçbişey anlamadık. Buradan araştırdığım kadar genelde ilk ay değerlendirmişler.Enfeksiyon falan kapmış olabilir miyim acaba
Semistraa Happybsrn İyi o zaman yapma zaten stres insallah dilerim sende en kısa zamanda hamile kalırsın aşılamaya gerek kalmadan
Buketkucuk Semistraa ben gecikme yada erken olma gibi bir durum yaşamadım ama bu tür sorunlar olabiliyormuş normalmiş sanırım
Semistraa Denizesin Aynen benimde bir buçuk yıl oldu.Şu bir yıldır her ay stres daha bir ay kafamdan attığım yok
Happybsrn Denizesin çok stres yapmıyorum ben kendimi de kasmıyorum ya çok etkilediğini düşünmüyorum millet planlı yapıyo burda gebe kalanı da gördük
Denizesin Semistraa doktora gittin mi canm sürekli bunu düşünmek geciktirir diyor herkes ben bu ay daha rahatım ama kendimi de kandırıyor olabilrim 😀
Denizesin Happybsrn doktorlar sorun yok diyorsa tep sebep stres kalıyor geliyor ya da takdiri ilahi allah geciktiriyor da guzellestirir diyelim.doktora gittinmi
Semistraa Denizesin ya aylardır hep günümde oluyorum bu ay gecikti dediğim iki gün😂😂 Çarşamba ya kadar olmazsam gidecem
Denizesin Semistraa benimde normalde hep aynı gün olurum 4 gün ya da 2 gün gecikmeye başladı.bu ay da öle olirsa hiç hamile miyim diye bile düşünmücem
Denizesin Happybsrn inciri zeytinyağında beklet akşamdan sabah aç karni yesin sen de ye canm bana da solediler bakalım birhafta yaptım ama faydası ölümü bilmem