Semistraa Daha kalamadım kuzum.17 ekimde çekilmiştim o ay olmadı.Kasımda adetin 3.günü hormon testi yaptırdım Prolaktin hormonum yüksekmiş meğer.Geçen ay ilaç kullandım bu ay düştü çok şükür. Kasım ı hem ilaç kullandığım için hem de eşim covid olunca değerlendiremedik.Şimdi adetime 7 gün kaldı eğer Hamile kalırsam Allah’ın izniyle bu ay 3. ayım olacak Hsg den sonra.