RukenRns okudum Canım kimseyi takma insanlar çok kırıcı, zaten çok hassasız bende en ufak birşeyi sormak istiyorum bazen, aklımıza takılıyor her aklımıza takılanı anında doktora soramıyoruz burada çok şey öğreniyorum bazen, bende kimyasal gebelik geçirdim adet olmam gereken günde olmayınca test yaptım çift çizgi gördüm ama 2.çizgi yokmuş gibi çok silikti erken yapmışım yani hastaneye gittim pozitif dediler 2 gün sonra doktora gittim daha 5 gün geçmemiş keşke bekleseydin dedi değerin düşmüş adetinle düşer dedi ve ogünün akşamı adet oldum düşürdüm maalesef, o testi yapmasaydım hiç bilmeyecektim ve böyle strese girmeyecektim belki de o yüzden 5 gün beklemek en iyisi