RukenRns açıklamaya gelecek olursam belli bir dönem kemoterapi aldım ve yaklaşık dört yıla yakın bir süre regl olmadım kemoterapi aldığım dönemler adetim aşırı geldiği için belli bir dönem reglimi durduracak yumurtalıklarıma zarar verecek karından vurulmalı iğneden de oldum hem kemoterapi hem de o iğnenin etkisi pko teşhisi kondu ama asla pkolu değildim doktorum menapoza girdiğimi söyledi ve henüz 20 yaşında idim. Herkesin yaşantısı Farklı dediğiniz gibi bunlara rağmen gebe kaldım gebeliğimi de buradan değil kendi kendime test yaparak öğrendim ne zaman test yapmam gerektiğini de şüphem olduğu an yaptım ama tabiki zorunlu kürtaj oldum kaybettim. Test yapın burada yazmaktansa şüpheniz olduğu an test yapmaya devam edin dememin neresi yanlış. Dramatize ediyor demem de yanlış değil çünkü test yapın dememden alındınız halbuki doğru olan bir şeyi yaptın eğer bu canınızı acıttı ise gerçekler bunlar çünkü biz nerden bilebiliriz içinizde şüphe olduğu sürece devam edin demem de sakınca ne