sehrengiz_8 Hanımefendi bu platform özgür bir platform isteyen isteği başlık altında istediğini sorabilir, siz her açılan başlığa cevap vermek zorunda değilsiniz konu hakkında bilgisi olan cevap yazar rahatsız olanda başlığı geçer başlığın altına gelip bu şekilde cevap vermeniz hiç hoş değil birde öğretmenim diyorsunuz öğrenciler sizin bu agresifliğinizle nasıl yetişir bilemedim? her insan bir değildir bazı insanlar hassastır en ufak şeyi kafasına takar ve stres olur burada soru sorarak stresini dağıtmak istemiş arkadaş bunda ne gibi bir yanlışlık var anlayamadım, bu platformda ben çok şey öğrendim daha da öğreneceğim, lütfen insanların yaralarına tuz basmak yerine yaralarını sarmayı deneyin, hepimiz kucağımız dolsun istiyoruz en ufak bir şey bizi heyecanlandırıp umutlandırıyor olumsuz durumla da baş etmesini biliyoruz çünkü biz kadınız güçlüyüz .