Tugbabuglem58 77Ozge77 iste bende randevuyu olusturduktan sonra aklima geldi fotografi aynen valla kadin kokos gibi bisey benimle degil telefonla ilgilendi muanede
Tugbabuglem58 77Ozge77 ya ayip olmasinda kadinlara kilosu sorulmaz ama kac kilosunuz bana bugun doktorum kilon var ondan dedide ahmet diger hamileligimde daha kiloluydum ama boyle bi sorun yasamadim bebegi bulamadi resmen
77Ozge77 Tugbabuglem58 Ben 57 kiloyum çok kilom yok ama göbek bölgemde yağ kaldı sezeryandan sonra da gitmedi Ahmet bey çok bastırıyodu ultrasonu karnıma benim mesela bu doktorsa bastırmadı duyamadı alttan dinledi kalp atışını
Miskokulum35 Tugbabuglem58 hiç canını sıkma. Doktor çok önemli benim görüşüm. Sen daha yeni hamilesin morale ihtiyacın var. Yarın Birgün o doktora soruda soramazsın. Değiştirmelisin
Tugbabuglem58 77Ozge77 aynen canim az ama öz konusuyodu ve cok samimiydi bana gore bende sezaryan oldum ilk gunden ayaktaydim yani eli cok iyiydi
77Ozge77 Tugbabuglem58 Mehtap hanıma sosyal medyasından falan soru sorduğumda cevap falan veriyor mesela Yalovada pekte seçeneğimiz yok zaten
Tugbabuglem58 77Ozge77 cok tesekkurler canim doktorun enerjisi simdiden etkiledi beni cok sicak kanli birine benziyor onerin icin gercekten cok tesekkur ederim
Gayeninannesiyesim Tugbabuglem58 Başka doktora görünün birde sıkmayın canınızı keşke herkes işini severek cani gönülden yapsa
Tugbabuglem58 Gayeninannesiyesim katiliyorum canim rabbim herkezin karsisi a iyi insanlar bilgili ilim sahibi insanlar cikarsin insaallah