Aybala hanıma gidiyorum gebeliğimin başından beri aslında çok memnundum, ama bir kere bilgin beye gittik. Bilgin bey çok detaycı bi doktor muayene öncesi ve sonrası çok ilgiliydi. AYbala hanımın eksiğine gelecek olursak şahsım adına muayene süresi çok kısa sürüyor. Ve aşırı yoğun