1anne- merhaba ben ilk 5,5 haftalıkken gittim kesem göründü doktorumda haftasına göre uygun dedi sonra 6,5 haftalıkken gittim kalp sesini duyamadık 5,5 gibi dedi geç döllenme olabiliyor dedi ama ben panik günlerdir moralimi bozmucam diyorum ama elimde değil kalp atışını 7. Hafta duyabilirim inşAllah 🤲🏻🤲🏻