Bsraa9 merhabaa ben Ocak annesi olmayi beklerken Aralik annesi olanlardanim 🥰 zaten cok hareketliydim gobegimin buyumesi ve kemik agrilarim ne kadar artsa da ustune gittim ve calisiyordum da zaten, henuz dogum iznime 3 gun kala kanamam oldu ve doktorumuza gorundum acilmam ve sancim oldugunu soyledi, aksam tekrar cagirdi sancimi hissetmiyordum cunku hissetseydim yatis vericekti aksam gittik yine hissetmedim ertesi gun yine derken acilmam 4 cm olmus, ertesi sabah yani gecen Sali gunu sabah suni sanci verelim dedi tamam dedim, sabah kalkip hazirlanirken suyum gelmeye basladi ve oglen oglumu kucagima aldim bir gun once evde ne kadar is varsa yaptim acilmami arttirmak icin tabi ki agir isler degil, supurge, camasir asmak, ortaligi toparlamak, evde duzen olusturmak, carsaf degistirmek vs gibi.. zaten bana doktor da acilmamin artmasi icin squat onermisti onu da yaptim bir suru hareketler yaptim yani aslinda sancimi hissetmemek isime geldi cunku ben hastanede gecirecegim sureyi evimde gecirdim, doguma 1 saat kala da kendi sancilarimi hissetmeye baslamistim ki acilmam 8-9 cm arasindaydi ve o ana kadar kaldirabildigim bir aci oldugu icin epidural de yaptirmadim neyse cok sukur saglikli bir sekilde kucagima aldim oglumu o yuzden ozetle hareket hareket hareket diyorum kesinliklee ☺️☺️☺️