Bsraa9 demir_dilek benim 39 +4 gün hala bişey yok artık gelsin istiyorum canım sıkılmaya başladı 🙄🙄 bir anca olsun kucağıma alayım istiyorum 🙄 Hayırlı uğurlu olsun ❤️
19231923 Bsraa9 özele mi gidiyorsunuz acaba devlet olunca da böyle fazla kilolu olunca bebek sezeryana alıyorlar mı