Merhaba kızlar 😆 40 haftaya girdik ve hala bi haber yok bebeğim den doktor bugün bu haftada olmayabilir dedi rahimde hiç açılma yok dedi 🙄 3.700 olmuş Bebeğim 4 geçerse sezaryen yaparız dedi gelmesi için bol bol yürü dedi doktorum ama başka neler yaparsam gelir acaba çok heyecanlıyım artık bir önce kucağıma almak istiyorum 😇 normal doğumda yapmak istiyorum dahada kilo almadan gelse keşke artık