eslinn21 Fes909416 ikili testte risk ciktimi cnm yaptirdinmi? down sendromu riski ikili testte cikiyor cünkü ense kalinligi ve burun kemigine bakiliyor bnm ense kalinligim fazlaydi sivi aldirdim cevabini bekliyorum:/
Fes909416 eslinn21 ultrasonda herşey iyiydi ense kalınlığı 0.9 mm burun kemiği oluşmuş ama kan testinde 1/114 risk çıktı perinatoloğa yönlendirdi doktprum orayla görüşüp ne yapılacağına karar vereceğiz
BamBi Kizlarr bugun tam tamina 13+0 haftaligim ve randevum vardi. Ama net goremedi daha erken dedi ama kiz diye tahmin ediyorum dedi bi ay daha beklicem kesin sonuc icin bakalim. Hayirli ve saglikli olsunda bebisim cinsiyeti onemli degil😎
Aleyna6161 AkbyEzg aynı haftayız canım bana doktor %90 erkek dedi Rabbim gönlüne göre versin sağlıklı olsunlarda kız erkek hiiç farketmez 🤗
Fatmadeniz Canım bende adet tarıhıne göre 14 hafta sata göre 13+ 1 dün ikili testım vardı cınsıyetını sordum söylemedı yada devlet hastanesi olduğu içindir.hazıran 6 da test için alınan kan tahlili cıkıcak o gün gidicem çok merak edıyorum çok hareketli bebek dedı ama benım yaşım 35 olduğu için 2.düzey ultrason önerdı bu test 3lü testmi yoksa Doppler mi oluyor bilen varsa yazabılırmi
Esracim AkbyEzg selamlar 😊 bende 16. Haftamdayim. 12 . Haftamdayim erkeğe benziyor ama 16 da netleşir dedi. Haftaya gideceğim . Zaman çok çabuk geçti sanki önümüzde 5 ay var çok kısa gibi geliyor bana 🙄
eslinn21 Fes909416 ense kalinligi iyi cikmissa korkma bnce cnm cnku down sendromlu cocuklarda hepsinde ense kalinligi oluyor benim doktorum öyle demisti benim doktorum amerakilaydi yurtdisindaym uzman doktor cok iyi icini ferah tut insallah saglicakla alirsin kucagina sende🙏
SaniyeBektaYazc AkbyEzg bende 13+1 aynıyız 😊 Ben geçen hafta doktora gittim net konuşmuyorum dedi doktorum erkeğe benzettim dedi 16. Haftada daha net görürüz dedi yarın tekrar kontrole gidicem belki net görür çok heycanlı bi durum gerçekten 👼🏻😊
aslip Merhabalar, 15+4 teyim ben de. 3 hafta önce fetal DNA testi yaptırmıştım ben de, kız olduğunu öğrendim 😊
Hamide92 Herkese merhaba. Bizde 14+2 haftalık olduk. 12 haftada doktor erkek bebek gibi görünüyor dedi bakalim hayirlisi☺ İkili tarama testine çok güvenmeyin. Sonuç olarak 80% doğruluğu var. İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi❤
Brailolu 13 haftalık olduk benimde bir kızım var birde ogluşum ve olsun istiyorum haftaya söyler inş dr merakla bekliyorum hayırlısı 👶🏻
EmreAylaKarabacak Duygu20 sizinle aynı tarihte aynı tahminde bulunmuş doktorlarımız☺ benimde 12 +4 de kız diye tahmin etti ama kesin olmamakla birlikte şimdi 14+2 deyiz inş bu çarşamba tekrAr gidicem bakalım ne dicek cinsiyet için merakediyorum tahminler dogrumu😉
mrwdd eslinn21 Bence kesinlikle inanıp canınızı sıkmayın herkes aynı dertten yakınıyor her test yaptırana downsendromlu diyorlar.
2prensessannesi shinemom aa cinsiyet bellidir o zaman.ben 35 teyim ya dogurmayi bekliyorumm. Napiyon nerde oturuyoshn
Eminecamus O değil de kızlar bilmem inanırsınız ama bebişlerimiz akrep burcu olacak ve resmen korkuttu beni. Kinci kuşkucu güvensiz kıskanç havalı çok çok zor bir burçmuş öyle yazıyor ne yapcezz
Mervesya Eminecamus eşim akrep burcu erkeği ve Allah nasıp ederse eşimin dogum gününde oğlumu kucagıma alcam ve cok mutluyum akrep olacagı ıcın ne kıskanc ne kinci aksine polyanna gıbı eşim beni o dizginler 😊 o yuzden ınsAllah eşim gıbı olır oglumda 🤗