13+5 den herkese merhaba kızlar 🙂 11 den sonra bulantılarım başladı benim.İkili teste doktor %70 kız dedi ama ben erkek hissediyorum en başından beri Rabbim sağlıkla kucagımıza almamızı nasip etsin hiç farketmez.Kramplar başladı dün doktorumun tavsiyesi üzerine osteozinc başladık.Hamileliğimi öğrendiğim günden beri imom ve devit 3 kullanıyorum.Allah hepimizin yardımcısı olsun 😘 Mersin’den sevgiler ...