2prensessannesi shinemom aa cinsiyet bellidir o zaman.ben 35 teyim ya dogurmayi bekliyorumm. Napiyon nerde oturuyoshn
Melisct94 AkbyEzg Şükür bulantılar yavaş yavaş gidiyor. 🙏🏻 13+2 olduk 😍 Cinsiyetimiz erkek canım. 👶🏻 Rabbim sanada versin inşallah. ☺
2prensessannesi shinemom bende kirazliyalida oturuyorum ama doktora izmite gidiyorum. Benim kizim geliyo insallhh
2prensessannesi shinemom yok ya burda komsular gitmis memnun kalmamis izmitte devletin orda ozel.izmit kadin dogum merkezi var oraya gidiyorum doktordan da cok memnunum gidip geldim 8 aydir 🙂 bi dogum kaldi
Mervesya Eminecamus eşim akrep burcu erkeği ve Allah nasıp ederse eşimin dogum gününde oğlumu kucagıma alcam ve cok mutluyum akrep olacagı ıcın ne kıskanc ne kinci aksine polyanna gıbı eşim beni o dizginler 😊 o yuzden ınsAllah eşim gıbı olır oglumda 🤗