tanya25 Bende 5+5im kızlar cuma günü keseyi gördüm çok şükür ama bende de kaşık ağrıları oluyor bide vücudum ağrıypr sanki yorgun gibiyim hep. Mide bulantım yok ama bende neden yok diyorum :/
Asel05 tanya25 bende siteye gore 5+5 im ama henuz doktora gitmedim keseyi bebeyi goremeyiz diye ayniyiz bulantim yok yorgunum ve hep uykum var
Catlover tanya25 bende 447 ile öğrendim cuma günü kese kontrolüm var görünür değil mi sizin kaçtı değeriniz
tanya25 Ebrukarayali canım keseyi görmek için gittiğimde beta yaptırmadık ama doktorumun hesabına göre 2000falan olması gerekiyordu
tanya25 Asel05 benim daha önceden iki düşüğüm olduğundan ne kadar erken öğrenirsek o kadar iyidir dedi doktorum kan sulandırıcıya başladım
emineyavuzhan Catlover Bana da cuma gel dedi pazartesi beta sonucum 566 çıktı ben bu pazartesi gideceğim ama
snnur97 bende 4+5 ımm kızlar adet gunu beta 337 cıkmıştı bende cuma gunu gıtmeyı dsunuyorum kese için
Eliiifff Catlover bugünlerin kıymetini bilip tadını çıkarın:) benim yedinci hafta gibi başladı 14. Haftada bitti şükür umarım sizin hiç olmaz
K_Klc2701 bngs_irem Merhaba benim de hesaplamaya göre 4+2 görünüyor beta değerleriniz kaç çıktı acaba?
[silindi] Catlover adet olacakmıs gibi sancıdan baska hiç bir belirtim yoktu.Hamile oldugumu bile yeni ogrenmistim 😂
aytn123 Ebrukarayali bende bekliyorum canım az önce aradım acılı tahlil sonucu için kaç diye oda doktorlar yokmuş 1 saat sonra aricam bakali m öğrenicem o zaman
Elif-yener1 aytn123 benim ikinci hamileliğim 3 yaşında oğlum var şuan 6 haftalık hamileyim ağustos da görünüyor doğum hayırlısıyla