Mide bulantıları değişiyor kiminde erken başlıyor kiminde geç bazılarında hiç olmuyor olmasın daha iyi bence 🤦🏻♀️6 haftalıktan sonra başladı bende tiksinme bulantı vs 🤦🏻♀️Ağrılar normal demişti doktorum yerleşme aşaması çünkü regl olur gibi sancılar girebilir hissedebilirsin demişti şuan 7 haftalığız🐣