Smg38 Ebrukarayali 15 kasim son regl baslangic tarihim.cuma gunu 729lardaydi doktorum bir takim ilaclar verdi sali gunu kese icin gel dedi
Mom4 Bizde geçen hafta gördük keseyi 5 haftalık dedi doktorum kan falan aldı bu hafta perşembe günü yine gidicem kontrole bakalım
-Y61- Ben kaç haftalık olduğumu bilmiyorum kendi hesabıma göre 3 haftalık cok yeni değerim 4 gün önce 308 çıktı kese ne zaman görülür acaba🙈
Havvanr68 -Y61- ben de regl düzensizliği oldugu için tam tarihini bilemiyorum doktora gittğimde hamile oldugumu ögrendim başka bişey için gitmiştim keseyi gördü kan verdim 1267 de çıktı 3 4 haftalık dedi bana da ❤️🤲🏻
aslihangacal Catlover kasık ağrıları şu an normal ama çok kısa amanda geçicek kendiliğinden 8. haftaya doğru muhtemelen bulantılarınız başlar 😊
sakizagacioneriyor aslihangacal ah inşaallah başlamaz çok istiyorum bulantısız bir hamilelik tanıdıklarımın çoğu kusarak geçirdi en büyük korkularımdan🐣
Catlover Birde son adet tarihime göre 6+5 olmam lazım ama kan tahlili ne göre 5+6 felanım geç döllenme oluyormuş bilginiz var mı
Berram21 Catlover evet banada doktorum öyle söyledi canm Perşembe gittim adet tarihine göre 6 hafta 5 gün olmalıydı ama kese ile uyumlu değil geç döllenme dedi pazartesi kalp atışı için gideceğim
Ebrukarayali Smg38 folik asit mi verdi canım benim de gecen hafta p.tesi günü 124 tü 1 hafta gecti inşallah yükselmistir 🤲
Sarinko Smg38 canım bugün kontrole gittin benim sat 19 kasım perşembe betam 535 çıktı çarşamba gel dedi
Smg38 Ebrukarayali canim benim gebeliklerim sorunlu gecti hep 3 dusuk var igne folik asit b12 progesteron basladim
kahve-cekirdegim Benim de bugün ilk betam 404 çıktı son tarihim 24 kasımdı 5 gün geri gelir 19u olmayınca bugün kan verdim iki kimyasal gebeliğim oldu buraya göre 4haftalık beni de unutmayın kızlar haberleşelim :)
Hav12316 kahve-cekirdegim benimde 398 cnm son adetim 22 kasım normal mi kimyasal olacak diye korkuyorum diğer hamileliklerim daha öğrenmeden kusma vardı şuan hiç yom
Pinar_sevgili01 kahve-cekirdegim seninle biz aynıyız benimde 24 kasım son adet tarihim geçen yıl bende boş gebelik geçirdim. Şimdi ki ilk beta hcg değerim 450 çıktı
kahve-cekirdegim Hav12316 iyi düşünelim iyi olsun inşallah artması önemli Rabbim hayırlısıyla kucağımızı almayı nasip etsin seninle aynıyız :)
Cansuucan Catlover yaaa bende aynı durumdayım🤣 hıc bısı hıssetmıyorum 5 haftalığım ama uyku cok yapıyo bide kabızlık sankı
Catlover Cansuucan bazen düşünüyorum gerçekten hamile miyim diye kontrole gitmeden içim rahat etmeyecek 🙈 benimde çok baş ağrım ve adet sancısı gibi ara ara ağrı vuruyor 😃