zehracinar Busratek07 Keşke hiç olmasa yarın görecem seni 😂inşallah olmaz ama genelde bi gün sonra ağrıyor bende bugün ikinci dozunu vurdum şuan bişey Yok ama yarın anam ağlıcak çünkü ilk dozunda öyle olmuştu🤦🏻♀️😂😂
Busratek07 zehracinar ama niye öyle diyorsun motive et beni 😂neyse olursada yapicak birşey yok zaten 😊
zehracinar Busratek07 Bu arada kolunuzun üstüne yatmayın mümkünse ben ağrımıyor nede olsa dedim yattım bide eşimde kolumda uyuyakaldı o yüzden çok ağrıdı siz de dikkat edin 🤗
Naciye89 zehracinar soldan yaptrdm solumuza yatmamz dha saglıklıymıs ya sağa yatınca vicdan azabı cekiyorm mümkün oldkca sola yatıyorm o yuzden üzerine yatmak zornda kaldm bugunde oyle olacak😂
Naciye89 Busratek07 hemencecik geciyor bebegin ve senin için faydasını düsün❤ Yaptgnda hic acımıyor zaten☺☺ Sonrası da geciyor bir seklde düsünmeyin en iyisi😂
Deletedmom15257 hafsa2020 zaten bizimde 3 aydan sonra oluyo cnm 🤣ayni sey sadece degisiyo sizin biraz erken gibi geldi internettende baktım hatta dun bi arkadaşım 19 haftada yaptı onun için merak ettim buraya sordum değişiyor muş
Nihalee Sağlık ocağındaki doktor bana bebeğin hareketlerini hissetmeye başladıktan sonra yapabiliriz demişti
zehracinar Edamusaali Ne alaka ya bende 98liyim 2. Dozunuda bugün vurdum,siz küçükken okulda vuruldunuz mu hiç tetanoz yada daha önce vuruldunuz mu?
Nihalee Busratek07 bir şey olmaz bence fazla kafanıza takmayın sonuçta tetenos, hepatit gibi aşılar canlı aşılar olmadığı için bebeğe falan bi zararı olacağını düşünmüyorum
Busratek07 Nihalee yok bebeğe zararı olmaz zaten yararlı ama benim için sıkıntı olucak diye düşünüyorum
cennetinsusu Busratek07 Canım kişiden kişiye fark eder. Benimki akşam başladı ama öyle abartılacak kadar değil tabikide 😊 yaklaşık 3 gün sürdü. Dediğim gibi aşırı değil 😊