Akin59 Busratek07 canim asi olunca ayırmıyor gece yatarken başlıyor ağrı kolunu kaldiramiyorsun agriyor
GamzeArmi Busratek07 sağlık ocağı bana 20.haftamda yaptı.Ondan öncesi erken olur dedi.İlkden ağrı yapmadı ama sonradan ateş bile yaptı bende 🤣 bakalım 2.doz da ne olacak 😂
Aysaydn Busratek07 hayır öyle herkesin söylediği gibi şiddetli bi ağrı olmadı hafif bi sızlar gibi oldu ama hemen geçti korkulacak bişey yok yani
Aysaydn Busratek07 Herkesin bünyesine göre büyük ihtimal bende yaptırırken biraz korkmuştum ama çok şükür çok agrım olmadı
Edamusaali zehracinar yaaa 😕sglik ocagnda sordulr bna bnde ypildi dedm o yuzdn ypmadilar kontol amacli 26 hftalikken ypalm dedi blmyrm kfam ck krisik
Maviss Deletedmom15257 aynen neden erken vurulduk beni aramadida bile hem daha 4-5 aylık olmadan yapmıyor lar diye biliyorum