A-F-B Eda0202 miray da çok güzel hatta icim ısınıyor ama teyzemin kızının ismi mira keşke koymasaydı diyorum şimdi ben koysam benzer olacak benim icime sinmez sonra pisman olurum koyduguma
Eda0202 A-F-B 😄 insanın kendi çocuğuna isim bulması çok zor oluyormuş 😅 benim ilk gebelik zor oluyor yani kararsızlık falan
A-F-B ExpatMom rüya ilk düşündüğüm isimdi yanına alin de eklemiştim şuan da aklımda olan ela ismi hayırlısı bakalım
Serene001 A-F-B kızım olsaydı ismi ikra olcaktı hamile olduğumu ögrendiğimde kız hissettim hep ikra diye sevdim karnımı sonra erkek olduğunu öğrendik ismini Güney koydum 💙 ne kadar düşünürsen o kadar kafan karışır .. bnm 6 tane yeğenim var ilk ikra dediğimde de çok şaşırdılar nasıl bu kadar net olabiliyor muşum diye sonra erkek olduğunu öğrendik ve güney de net oldum yine çok şaşırdılar iki isim zor bnce tek isim en iyisi
A-F-B Serene001 ikra ismi güzel ama eşimin arkadasının kızının ismi kızdandagıcık alıyorum o yüzden koymam herhalde😄
TugceG A-F-B benim kıZımın adı doğa hamileyim doktor erkege benzıyor dedı eger kız olsaydı hu seferde derin koyackatık. Ama doğa ismi cok hoşuma gidiyor ☘️
queens A-F-B kızıma koymayı çok istedim ama malesef eşimle uzlaşamadık nerde görsem içim cızlıyor her tavsiye isteyene söylüyorum 😃
A-F-B esrtsc27 cok güzel ama esim sana bıraktım isim konusunu demesine rağmen inci dediğimde burun kıvırmıştı vazgeçtim😂🥰