Benim ilk kızımın adı Ayşe beril şimdi ikinci prensesim gelecek bende çok kararsızım hem demode olmasın hem çok güncel zorlama isimlerden olmasın istiyorum. İlk kızımın ismi çok sinmişti içime buna tek isim koymak istiyorum ama bir türlü bende içime sinen bir isim bulamadım. Melis, Gökçe, Defne aklımdaki alternatifler💕