Bebeto Wish_bebegim benim de genelde meyve istiodu canm ilk başlarda gerçi hala en çok meyve yiyorumdur nara bayılırım mesela 😐 ay canımız isteyecek konuşa konuşa 🤭
Serife07 Wish_bebegim bennnn 😁 esim falan hayretle beni izliyor yerken tuzlayıp tuzlayıp yiyorum hamile kalmadan once böyle iştahlı yemezdim ama simdi baya yiyorum😀😀 AYRICA BENIM DE OĞLUM OLACAK KIZLAR HAYIRLISIYLA 😊😊
Wish_bebegim Serife07 😀ben bi keresinde uykudan uyanıp direk salatalık istedim eşimden hamilelik boyuncada yicem gibi duruyo 😀
Serife07 Wish_bebegim ya bende aynı bir kere ne oldu biliyor musun gece rüyam da gördüm halbuki yatmadan önce yedim ha ama öyle böyle değil gece kalk tuvalete 2 tane daha ye esim salatalık kokusunu alınca yinemi demeye başladı güle güle olduk resmen 😊😊😊
Wish_bebegim sero07 bende hiç kimsede duymamıştım hatta konuyu açarken yiyen kimse cikmaz diye düşünmüştüm 😀😀