Gulsum94 Wish_bebegim ben deli gibi yiyorum salatalık hatta ilk aylarda sadece salatalık yiyebiliyordum benim kızım olacak ☺
Wish_bebegim sero07 bende hiç kimsede duymamıştım hatta konuyu açarken yiyen kimse cikmaz diye düşünmüştüm 😀😀