Elifnurrr bende doktorumu sevdim kızımda 6 doktor değiştirdim bu doktor içimi rahatlattı dediğiniz gibi detaylı vs testleri açık açık söylüyor burada pahalı vs diye evet hastane ile ilgili aşırı pahalı para işin vs yazmışlar ama bende öyle düşünmüyorum tek sıkıntı yoğunluk beklemek değil ama birşey sormak için ulaşamamak kötü ilk kez bir doktoru ilk görüşte içim rahat güvendim o sebepte devam ederim diyorum sizin yazınızı sonra gördüm aşağı YUKARI aynı fiyat vermişler bize demek ki doğru muayene ücreti ne ödediniz biz 125 veriyoruz