Elifnurrr Bsa rica ederim kadın Doğum katında hoşgeldin bebek odası var ordan bilgi alabilirsiniz kartını veriyorlar
RabiaYrkAcar Elifnurrr haftalık bebek kontrolü ve işitme testi fiyatta dahil dendi onun dışında siz ne kadar muayene ücreti verdiniz doktorunuzun Doğum ücreti ne kadar
EmineBurcuTfekiSar Yoğun bakım ünitesinin olmaması kötü bir durum. Benimde doktorum medipol mega da Prof. Dr. Murat Api. Kendisinden çok memnunum ama fiyat bilgisi almadım henüz daha Doğuma çok var diye. Ama yoğum bakım ünitesi yoksa orda Doğum yapmak istemem açıkçası
RabiaYrkAcar Ozlmbirce bende araştırdım burada yazılanlardan sonra var diyorlar hastane büyüklüğüne göre olmaması ilginçti zaten ben sorma gereği bile duymamıştım sizde eminseniz çok sevindim
EmineBurcuTfekiSar Ozlmbirce bunu duyduğuma sevindim. Yoksa birde hastane arayışı çıkacaktı başımıza.
RabiaYrkAcar Elifnurrr bende doktorumu sevdim kızımda 6 doktor değiştirdim bu doktor içimi rahatlattı dediğiniz gibi detaylı vs testleri açık açık söylüyor burada pahalı vs diye evet hastane ile ilgili aşırı pahalı para işin vs yazmışlar ama bende öyle düşünmüyorum tek sıkıntı yoğunluk beklemek değil ama birşey sormak için ulaşamamak kötü ilk kez bir doktoru ilk görüşte içim rahat güvendim o sebepte devam ederim diyorum sizin yazınızı sonra gördüm aşağı YUKARI aynı fiyat vermişler bize demek ki doğru muayene ücreti ne ödediniz biz 125 veriyoruz
Elifnurrr RabiaYrkAcar evet biz de 125₺ veriyoruz. Bizi kendileri odaya çağırdı konuştular hazırlıklı konuşmadık ve kısa tuttuk. Oda durumunu kaç gece kalındığını filan da soramadım bakalım ilerleyen zamanda soracağız. Benim görümcem de duygu hanımda Yaptı doğumunu çok memnundu onun tavsiyesiyle başladık zaten
Ravza123 RabiaYrkAcar lahusa şerbeti olduğunu duymadım canim eminmisin nerden öğrendin onu bende nagihan kayaya gidiyorum
RabiaYrkAcar Ravza123 ben doğumu orada yapacağıma karar verince bilgilendirme için iki bayan var girişte yazdıklarımı onlarla görüştüm lohusa şerbeti var Emin’im herkes içindir diye düşünüyorum
Nurayuzun Hanifekucuk bende medipol mega bağcılar gidiyorum elif hocaya arkadaşım ocakta doğum yaptı orda sezeryan 2900 verdi benim muayene ücreti 125 tl ikılı testi de orda yaptım 118 tl
RabiaYrkAcar Nurayuzun o zaman fiyatlar doğru doktora göre değişiyor demişlerdi bana zaten nagihan hanımın normali 1750 sezeryan 2950 Emin’im ayrıca mesai olayı var tabi onu henüz konuşmadım birde nöbetçi doktorları Yok yani mevcut doktorlar sırayla nöbet tutuyor bu iyi birşey bazı hastaneler bir nöbetçi doktor belirler
Ravza123 RabiaYrkAcar bende doğumu orda yapıcam inş hastanenin girişinde ki bayanlara siz sorduğunuz da mı anlattılar bende sorayım yoksa doğum katında ki mi canım 😊
Ekksl RabiaYrkAcar Yenidoğan ünitesi bagcılr megada var. Ben esenler medipole gidiyorum ama esenler medipolde yok bir ihtiyac durumunda oraya naklediliyor bebek zaten
Nesomer Pelinnn bende Sefaköy medipole gidiyorum Doktorum Ayşegül Yıldırım fiyatlardan haberim yoktu sağolun
RabiaYrkAcar Medipol mega Bağcılar’da şeker yüklemesi yaptıran var mı kaçıncı hafta ve fiyatı biliyor musunuz
Hilalsalik Elifnurrr duygu hn normal doğum ücretini biliyormusunuz siz acaba 1750 diye öğrenmiştim ben ama
Elifnurrr Hilalsalik bir kere bilgi aldık o civarda bir şeydi 1800 gibi bir şey hatırlıyorum sezeryan için de 2400 mü 2600 mü öyle bir rakam verdiler bize ama tekrar soracağız ayrıntısıyla