Kızlar benim ilk hamileliğimde 7. Aya kadar sürekli yoğun kanamalarım oluyodu o haftalara kadar hiç progestanımı ihmal etmemi söylemişti doktorum rahim duvarını kalınlastırıp düşüğü büyük ölçüde önlüyo.şuan ikinci gebeliğim 6 haftalıkken akıntıyla kahve lekem geldi doktoruma soyledım 12. Haftaya kadar kullan kanama olmassa bırakırız dedi suan 8 haftalık çok sükür yok . Progestanın kanıtlanmıs hıc bı zararı yok bilginize..