Bende 11+6dayim bir kaç gun önce böyle siyaha yakın lekelenme geldi korktum doktora gittim. Bebeğin iyi olduğunu sadece plasenta rahim ağzını biraz kapatmış ondan oluyor olmaya devam edecek dedi. Her ihtimale karşı ilaci verdi ama beni cok istifra ettirdi. İctikten sonra hiç kalkmıyorum yan etkisini böyle azalttim şükür