Sevillayy HappyMom benim çok şükür hiç tehlikeli falan olmadı sadece doktoruma kasık ağrılarım var çok şiddetli dediğim için verdi vajinal olarak al istersen baş dönmesi yapar çok dedi ben bi iki kez falan aldım daha sonra gece yatarken aldım hiç sorun olmadı şuan 15+6haftalığım
-Ozlemcelik388 Tüp Bebek olumlu sonuç aldigimdan beri kullanıyorum 3 kez kanama yaşadım. Sabah akşam fitil şeklinde kullanıyorum şuan 26+4 haftaligiz birde Serklajlıyım. Bakalım ne zamana kadar devam eder bilmiyorum ama yan etki görmedim hiç ☺️
Lina998820 evreM-0 benim düşük tehlikem yoktu 6 haftalıktan başladım bir ay kadar ama sürekli de içmedim doktorum ben olur ne olmaz diye vermişti sonda kendim bıraktım
Elo6774 Sevi36610 Benim hamilelikten önce saplı subseröz miyomum vardı. Laporoskopi ile ameliyat oldum. Boyutu 7 cm ulaşmıştı. 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim.
mmert9 Haftada rahim ağzı açılması, kanama ve plasentanın dışarı çıkması sebebiyle Serklaj oldum. Kanuni eğitim araştırmada Prof.dr İsmail Özdemir yaptı serklajımı. İlaç olarak endol fitil ve kan sulandırıcı iğne vermişti. Hastaneden çıktıktan sonra kendi kadın doğumcuma kontrole gittim ve progestan fitil kullanmamı söyledi. Dikiş kontrolüm için tekrar Kanuni’ye İsmail hocaya gittim. Ve doktorumun progestan fitil verdiğini ve kullandığımı öğrenince çok kızdı ve progestanın hiçbir faydasının olmadığını söyledi ve bıraktırdı. Neden böyle bir açıklama yaptı bilmiyorum “Amerika Avrupa bu ilacı kullanıyor diye bizde kullanmak zorunda değiliz “ dedi. İsmail Özdemir hocaya çok güvendiğim için progestanı bıraktım ( Serklajda dünyada bir numara olabilecek bir hoca).
ArasAsya 47zeynep47 ben ilk gebeliğimden 3 sene sonra çıkardım çıkardığımda regli zamanımdı bittiği gibi hamile kaldım
47zeynep47 ArasAsya ha anladım ben şuanda hamileyim ve hala spiral takılı o takılıyken hamile kaldım sizide öyle zanettim
Alyaozge _xnazli aynı durumdayım inşallah en kısa zamanda çözülür ilaç kullanmak sürekli korkutuyor bebeğe zarar verir diye ama kullanmasak da sonuç korkutucu Allahım yardımcımız olsun
Tansudalkilic 21 haftalık hamileyim 2.haftadan beri kullanıyorum artık sıkıldım .cidden içtikten sonra sersem yapıyor sürekli uyku hali halsizlik ama bebeğimiz için mecburuz gene de çok şükür 🙏
Sevi36610 47zeynep47 rahim dışında benim miyomum.vajinada şişlik yapacağını düşünmüyorum miyomun isterseniz bir doktora görünün belki farklı fiziksel bir sorun vardır
47zeynep47 Sevi36610 teşekkürler bilmiyorum ki vajina ucunda bir şişlik var ve doktora gittiğimde bebeğin kalp atışını dineldim söylemeyi unuttum üç haftaya gidicem inşallah soylicam ozmana
Deletedmom60 ElaNur01 akıntı su gibi mi akışkan mı? Sırt ağrısı ve yeşil akıntıyı vakit geçirmeden doktora danış
edustuncer ikizlerinannesikubra başta cok çamaşırım ıslanıyordu. akıntı sandım ama hastanede yapılan test sonucu suyun geldiği anlaşıldı. doktorum %50 şansım oldugunu söyledi. ya düşük yapıcaktım yada rahim açıklığı kapanıcaktı. yatış verildi tuvalet harici hiç kalkmadım. yaklasık 1 hafta boyunca damla damla yine çamaşırımı ıslatıcak miktarda gelmeye devam etti.10 gün sonra ki muayenemde rahim açıklığının kapandığı ve amnion sıvısında azalma olmadıgını söyledi doktorumuz. hala yüksek risk gebelik durumum var. rahim duvarımda yırtılmadan ziyade ufak bir nokta sayılıcak açılma olabilceğini söyledi doktor ancak bu da bir süre içinde kendini kapatabilirmiş. rahim zarımda daha büyük bir yırtılma olsaydı muhtemelen daha kötü sonucları olucaktı. cok şükür simdi toparladım
ikizlerinannesikubra edustuncer çok geçmiş olsun sağ salim kucağınıza alın. Bende tehlikeli bir kaç durum yaşadım. Açıklığım kapanmadı ama sancı vs suyum yokmuş. Böyle dönemlerde sabır ve sakin olmak çok önemli. Allahım sabrını versin hep güzel düşünün hayal kurun❤️
edustuncer ikizlerinannesikubra amin canım zor bir süreç.. Allah yardımcımız olsun.. sağlıcakla bebeklerimizi kucagımı alalım insallah 🙏
edustuncer Ebrulilena 22. haftada fakat çamasırımı hafif ıslatıcak kadar azdı.ben idrar zannetmiştim. hastanede yapılan test sonucu öğrendim😕