Rozalinda Mom6 sağlık ocagının gebe oldugunuzdan bilgisi yoktur. Sizin bilgi vermeniz lazım sanırım. Ben bilgi vermiştim. Bence bian önce bi gidin
Bsmlh Tugceasel_ benım aile hekımım 1.doz 20 hafta 2.doz 24 hafta 3doz bebek doğup 3 aylık olunca ona ası yapılırken sanada yapılcak dedi 4.doz 3üncüden 1 yıl sonra 5.dozda 4.den 1yıl sonra yazdı kağıda
Rozalinda Arkadaslar dr da erken yazmıs 18-20 arası yaptırılır genelde yazmıs. Ona göre yaptırmıycam yarın
Bsmlh Rozalinda ben 18 haftamda carsamba kan idrar verdım aile hekımım 20 de gel dedi biz arıcaz senı erken olmaz dedi ben gelmişken vurun dedım ama
Bsmlh Cicilibicili yok 2 doz gebelıkte 3.doz bebek 3ayşıkken 4.doz bır yıl sonra 5 doz ondan sonraki 1 yılda 5 doz tamamlanırsa 10 yıl koruyucu oluyor
Uzumummm Mom6 aile hekiminizin kayıtlı olduğu sağlık ocağının sizi araması gerekiyodu kayıt yapmak için en başta. Siz gidin bilgi alın telaş yapmayın.
Ozlemust Rozalinda bebeğin hareketlerini net hissedince gel dedi benim hemşire 21.haftada gittim ilk defa bence sizde erteleyin.
Bsmlh Tugceasel_ onu sorun mutlaka 3.doz bebek 3 aylıkken arkadaşlarımdan da bılıyorum yanlıs vurmasınlar
Dlnugurlu Tugceasel_ merhaba bana iki doz tek vurdular en son gittiğimde ikinci aşımı oldum başka birşey demedi bana
Tugceasel_ Dlnugurlu benimde kafam karıştı tekrar doktoruma sorucam herkes 2 doz vurulmuş en fazla bende söyleyeceğim aşı kartımı yanımda götüreceğim .
Dlnugurlu Cicilibicili bende 16 haftamda yaptırdım bana dediler 16 haftalıkken gel diye bende gittim ni zararı oluyor mu acaba ?
Cicilibicili Dlnugurlu canım zararı olup olmadığı hakkında bişey diyemem inan bilmiyorum . Ama ortalama hep 20 itibariyle başlıyolar vurulmaya. Benim doktorum da 20 demişti sağlık ocağı da 20 de çağırmıştı zaten. Başkalarından falan da hep o şekilde duydum
Cicilibicili Tugceasel_ canım sen mutlaka sor. Gebelikte 2 kalanı doğum sonrasında vurdurabiliyorsun çünkü. Gebelikte 2 doz yeterli. 5 dozu gebelikte vurmuyorlar
Fabulas Bende yeni oldum 21.haftamda 2.doz 1 ay sonra toplamda 5 doza tamamlarsan iyi olur dedi hemşire
Nisanurunannesi3850 Ilk doz için 21 Ve 24 Haftalar arasinda gel demisti hastanedeki ebe gebeligimi ilk bildirdigimde haftamda aradi cagirdi ilk dozu oldum ikinci dozuda 1 ay sonra gel dedi😊