Benim de yarın bir hafta olacak aşı olalı. geceleri ağrıdan uyanıyorum parol içerek uyuyabiliyorum ancak. Ağrı bazen biraz azalıyor gibi oluyor Azıcık kullansam kolumu şiddeti artıyor hemen. Yemek yaparken giyinirken eşim yardım ediyor doktora gittim ağrıması normal dedi ama bu kadar uzun süreli şiddetli ağrıması normal mi bunu yaşayanlar var mıı? Çok etkiledii benii bu aşıı :(