Nnjwkwkl Rozalinda 19_ 20 sanırım ebe oyle dedi gecen hafta oldum bende hala ağrıyor 4 haftaya bir daha
Tugceasel_ Rozalinda Hemşirem 5 doz olucak dedi bana ilk dozu 20 haftalıkda vuruldum ikinci dozu 24 haftalıkda vuruldum üçüncü dozu 26 haftalık yazmış onu bekliyorum
Cicilibicili Rozalinda ortalama 20. Hafta itibariyle yapıyorlar. Onu bence doktorunuza sorun. 16. Hafta biraz erken sanki
Ozlemust Rozalinda bebeğin hareketlerini net hissedince gel dedi benim hemşire 21.haftada gittim ilk defa bence sizde erteleyin.
Cicilibicili Tugceasel_ gebelikte tetanoz aşısı 2 doz yapılıyor. 5 dozu da gebelikte mi yapacaklar? İlk defa duyuyorum
Bsmlh Cicilibicili yok 2 doz gebelıkte 3.doz bebek 3ayşıkken 4.doz bır yıl sonra 5 doz ondan sonraki 1 yılda 5 doz tamamlanırsa 10 yıl koruyucu oluyor
Dlnugurlu Cicilibicili bende 16 haftamda yaptırdım bana dediler 16 haftalıkken gel diye bende gittim ni zararı oluyor mu acaba ?
Msd26 Tugceasel_ eğer 5 doz olacaksan onun ömür boyu koruyuculuğu var normalde 2 doz falan sanırım oda geçici koruyuculuk kazandırıyor
Tugceasel_ Srnykp1904 aşı kartına 5 doz yapılacak yazmış son doz doğumdan sonra yazılmış doktorumda olabilir geçirdiğin bi hastalığa bi tedaviye göre değişebilir korkacak birşey yok dedi
Mom6 Ben hiç sağlık ocağına gitmedim yani kimsede benim çağırmadı 22. Haftama gireceğim bana aşı falan yapılmadı sorun olur mu acaba geç yapılması falan şaşırdım şuanda 😢
Rozalinda Mom6 sağlık ocagının gebe oldugunuzdan bilgisi yoktur. Sizin bilgi vermeniz lazım sanırım. Ben bilgi vermiştim. Bence bian önce bi gidin
Uzumummm Mom6 aile hekiminizin kayıtlı olduğu sağlık ocağının sizi araması gerekiyodu kayıt yapmak için en başta. Siz gidin bilgi alın telaş yapmayın.
Esratepe07 Mom6 mutlakq gidin kaydinizi yaptirip aşi olun cok onemli bir aşı doğum anında enfeksiyondan koruyor sizi ve bebeğinizi