Mne_Serra sucuk ve pastırma bende yiyorum canım çekiyor bazen, normalde ben çok severim şarküteri ürünlerini evimizde çok yenirdi o yüzden canım çekiyor. Salam 1 kere yedim çok canım çekmişti ama sosisi 2 3 sefer pişmiş halde yedim. Cipsi de arada yiyorum haftada bir 15 de bir eşimle film izlerken arada yiyoruz 🤷🏼♀️