Mne_Serra Bence dikkat edildiği sürece herşey abartmadıkca yenmeli ben 4 5 ayıma kadar kendime zehir ettim hamileligi o yenirmi bu yenirmi bilmeden yediklerimin vijdan azabı bende 2 kere yedim hamburgeri 8.5 ay boyunca zaten kahve çaydan tiksinmiştim 6 aydan sonra alıştım şimdi günde kaç bardak ben bile bilmiyorum suyu boyu posu kilosu çok şükür yerinde 4 5 aydan sonra aman dedim eskiden onu yapma bunu yapmamı varmış Rabbim nefes verdiyse naparsan yap bişey olmaz dedim tabi yine dikkat ettiklerim oldu ablam hiçbirşeyden uzaklaştırmadı kendini herseyi yedi içti sigarada kullanıyodu hamileyken azaltmıştı sadece maşAllahı var bebeginin şimdi 1.5 yaşında ama bu demek degildirki o bunu yaptı bende yapim dikkat etmek lazım herhalükalde beb çok bekledim yolunu sağlıkla alalım hepimiz inşAllah kucağımıza