Açıkçası bende ikiz gebeyim
herseyden yedim , tek midye yemedim .
onun harici saydığın şeyleri çok pismiş şekilde yedim
toksoplazma olma ihtimaline karşı yasak öyle şeyler çok pismesnde fayda var.
mesela gebelere ciğer de yasak ama
coğu doktor da söylediği gibi sonuçta hergün yemiyorsun ayda bir yenilen şey zarar vermez .
doktorların söylediklerini söylüyorum yanlış bilgi vermek istemem