Fersah zohreeeee geç yumurtladıysan geç döllenmiş olabilir o yüzdende çok çok silik çıkar bir kaç gün sonra tekrar et. Allah gönlüne göre versin.
Cansuu41 zohreeeee gebelik var canım benimde böyleydi yumurtlamam geç olmuştu silik çıkmıştı hatta her odada her isikta bakmistim😁
Svcnbydmr Derya38 zohreeeee yumurtlama üstüne on gün sayıp gidebilirsin kan testi her zaman daha erken çıkar kaset test adetten üç beş gün sonra yansiyo
zohreeeee Ates2020 yaaa gercekten boyle net konusmaniz bana cok moral oldu yaa cok umutlandim simdi😄ama kasetlerde cikmadi
Ates2020 zohreeeee onların idrardaki hcg hormonu 50 üstü bu 20 üstü ondan çizgi çıkıyor erken gebelik testinde diğerinde çıkmaz
Ates2020 zohreeeee 2,5 sene uğraştım hegün yapardım koliyle alırdım test biliyorum ne ne çizgisidir canım
Ates2020 zohreeeee çıkmasa bunun eseri olmaz varsa çıkar yoksa uydurma çizgi çıkmaz. Kuruma çizgisi gridir pembe değildir. Yarın sabah normal test yap çıkacaktır eminim
Mne_Serra zohreeeee canım büyük ihtimalle kurudukdan sonra cıkan yalancı cizgi mürekkep uçmasıyla oluyor. Bekle adet olmazsan tekrarla testi
Mne_Serra zohreeeee kuruma cizgisi olabılır belli bi dk sonra cıkabılıyor canm testı tekrarla bence bı kac gun bekleyıp
Duygukocc zohreeeee ozaman hayırlı olsun canım ilk 5 dakkada çizgi belirdiyse hamilesin mutlaka test yaptır ☺️Çokda güvenilmiyor çünkü idrar testine