Duygukocc zohreeeee arkadaşlar gebelik var yazmış ama unuttukları birşey var 5 dakkadan sonra çıkan sonuç doğru değildir yazıyor olmalı aldığınız testin kutusunun üstünde bence yarın sabah ilk idrarla tekrarlayın ve 5 dakk içinde çıkan sonuca bakın
zohreeeee Duygukocc canm yazmisim ben yukarda 5 dkkada cikti silik diye gittdikce koyulasti resimde cokta gozukmuyo
Beyzan zohreeeee elbette olabilir dualarım seninle hadi yarın test yap da öyle yaz bize olumlu olursa birlikte kutlarız olumsuz olursa da birlikte duaya devam ederiz önümüzdeki ayı bekleriz 😍
Duygukocc zohreeeee ozaman hayırlı olsun canım ilk 5 dakkada çizgi belirdiyse hamilesin mutlaka test yaptır ☺️Çokda güvenilmiyor çünkü idrar testine
MinikRC zohreeeee Ben bu çizgiyi sürekli görüyorum hamile olmadığım halde yüreğim ağzıma geliyor her seferinde sonda adet oluyorum kan testi en iyisi
Alwayshope zohreeeee canım heveslendirmek istemem ama bu silik olan çizgi pembe gibi bence hamilesin ☺️ Kuruma çizgilerinde renk daha koyu oluyo
Dyg61 zohreeeee ben bunlardan çok yaptım yoksa kesınlıkle cıkmıyo cızgı ılk yaptığımda benımde çok sılıktı kurudukça belırgınlesıyo bence hamılesın bi kaç gün sonra kan testi yaptrmanı öneririm
Svcnbydmr Test alıp uğraşma her türlü zaten kan testi yaptiricaksin vakit kaybetme git hastanede kan testi yaptır garanti sonuç alırsın
zohreeeee Svcnbydmr kaset testde cikmiyo ama o yuzden kan vermek istemiyorum canm neden boyle oluyoki erken gebelik testi bu yaptigim ama olsa kaset testede cikar diye dusunuyorum
Svcnbydmr Derya38 zohreeeee yumurtlama üstüne on gün sayıp gidebilirsin kan testi her zaman daha erken çıkar kaset test adetten üç beş gün sonra yansiyo
Ates2020 zohreeeee onların idrardaki hcg hormonu 50 üstü bu 20 üstü ondan çizgi çıkıyor erken gebelik testinde diğerinde çıkmaz