zohreeeee evet bnde idrar testi yaptım adet gecikmesinin 9.günü o kdr silkti ki şaşırdım yoktur dedim snra 2 gün daha gecti başka marka kaset test aldım bir daha yaptım yine cok silikti 4 gün daha gecti kan testi yaptım dger son adetle uyuşmadı geç döllenme dedi Dr. 2 gün sonra tekrar bhcg baktıralım dedi baktık çok şükür dger yükselmişti. Ama hala kese görmedik bu hafta tekrar gdecem bakalım İnşaAllah hayırlısıyla görürüz. Sizlerinde güzel haberlerini bekliyoruz.